• ژانویه 3, 2023
شرکت “نگاه بانک” بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری طبق قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات به عنوان شرکت دانش‌بنیان تایید و معرفی شد.
به گزارش روابط عمومى شركت نگاه بانک، محمدحسین هاشمی‌نژاد مدیرعامل شرکت ضمن اعلام اين خبر، از تلاش هاى دلسوزانه و مجدانه تمام همكاران براى كسب این موفقیت تشكر كرد.
هاشمی‌نژاد شرکت “نگاه بانک” را بازوی فناوری و نوآورى بانک کارآفرین دانست كه دارای محصولات متنوعی نظیر کربنکینگ آفرین، هوش تجاری و نئوبانک است.
وى با اشاره به اين كه در حوزه کربنکینگ آفرین، پشتیبانی و سرویس‌دهی به بیش از یک میلیون مشتری و بیش از ۱۰۰ شعبه صورت می‌گیرد، افزود: این شرکت همچنین در حوزه هوش تجاری، سامانه‌هایی مانند ارزش‌گذاری مشتریان، کشف تقلب، ریسک نقدینگی و … را برای بانک کارآفرین طراحی و پیاده سازی نموده است.
مديرعامل “نگاه بانک” ماموریت شركت را استفاده از فناوری اطلاعات براى گسترش کیفیت و سطح دسترسی خدمات بانک کارآفرین برای مشتریانش اعلام كرد. وى همچنين افزود: توسعه زیرساخت‌های عملیاتی، گسترش محصولات و خدمات بانکی، بهره‌گیری و تحلیل داده‌ها در راستای گسترش هوش تجاری از مهمترین اولویت‌های فعالیتی شرکت نگاه بانک است.
گفتنى است؛ شرکت “توسعه نرم‌افزارهای بانکی نگاه فردای کارآفرین” یکی از شرکت‌های گروه نگاه است که با هدف حفظ پایداری و توسعه سرویس‌های بانکی و فناورانه بانک کارآفرین در سطح شعب و ستاد در سال ۱۳۹۹ تاسیس شده است.