• نوامبر 6, 2021

چهاردهمین گردهمایی “نگاه” ، هلدینگ فناوری بانک کارآفرین، برگزار شد. این گردهمایی، با هدف ایجاد همدلی و اطلاع رسانی آخرین دستاوردها و همچنین، تقدیر از همکاران برگزیده، با حضور مدیران ارشد و همکاران این هلدینگ، به شکل حضوری و آنلاین برگزار شد.

در این مراسم، ابتدا حسین اسلامی مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه، به مرور نقاط ضعف و قوت عملکرد شرکت‌های هلدینگ پرداخت. وی اقدامات صورت گرفته در هلدینگ، شرکت نگاه بانک، شرکت نگاه پرداخت و شرکت ثروت ستارگان را، گام‌های آغازین حرکتی بزرگ دانست و نوید تحولی جدی در مجموعه کارآفرین را داد.

حسین اسلامی راه اندازی مرکز داده پشتیبان را، از مهمترین اولویت‌های هلدینگ دانست و از اقدامات فراوان برای پایدار شدن پشتیبانی خدمات بانکی در نگاه بانک، راه‌اندازی عابربانک‌های شخصی، خدمات کارت و کارتخوان‌ها در نگاه پرداخت، گسترش جدی فعالیت‌های ثروت ستارگان در زمینه شناخت استارتاپ‌های جدید و سرمایه گذاری روی آنها، تقدیر نمود و در ادامه گفت: «در حوزه سرمایه انسانی، تمرکز سال گذشته ما بر جذب نیروهای متخصص و اولویت امسال مان، بر آموزش و ارتقای توانمندی همکاران است».

مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه، سپس به شرایط بسیار وخیم بیماری کرونا و اقدامات شرکت در راستای سلامت همکاران، از جمله به دورکاری حداکثری، رایزنی و اقدامات صورت گرفته برای تزریق مرحله اول واکسن و همچنین تلاش شرکت برای واکسیناسیون خانواده همکاران اشاره کرد.

در پایان این مراسم، طبق روال گذشته از پرسنل برگزیده، تقدیر صورت گرفت.