دومین گردهمایی “نگاه”، هلدینگ فناوری بانک کار آفرین برگزار شد. این گردهمایی با هدف ایجاد همدلی و اطلاع رسانی آخرین دستاوردها و همچنین تقدیر از همکاران برگزیده با حضور مدیران ارشد و همکاران این هلدینگ به شکل حضوری و آنلاین برگزار شد. در بخش اول این گردهمایی کاوه اشتهاردی رئیس هیات مدیره هلدینگ نگاه از اهتمام ویژه بانک کارآفرین برای ایجاد یک مجموعه مستقل فناوری با ساختار جدید و چشم اندازهای نوین تقدیر کرد و تحرک و تخصص و خلاقیت را سه مولفه اصلی حرکت هلدینگ نگاه دانست. ایشان هلدینگ فناوری نگاه را مجموعه ای عظیم با گنجینه بی نهایت از تخصص سرمایه انسانی کارآمد و اعتبار بانک کارآفرین دانست و عنوان کرد هدف این هلدینگ، نه دویدن بر زمین که پرواز در آسمان است و همچنین بر ضرورت ایجاد تحول جدی در عرصه فناوری تاکید کرد.

در بخش دوم حسین اسلامی مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه به ایراد سخن پرداخت. وی در مقدمه عنوان داشت: بر اساس تحقیقی 75 ساله که در دانشگاه هاروارد صورت گرفته خوشحال ترین افراد کسانی هستند که بتوانند روابط خوب و پایداری برقرار کنند و تنها نمانند. در ادامه ویدئویی از مجموعه TED در خصوص این پژوهش پخش گردید. سپس حسین اسلامی ارتقای کیفیت توامان کار و زندگی همکاران و بهبود فضای کاری را از مهمترین اقدامات هلدینگ فناوری نگاه در گام های نخستین دانست و اعلام کرد در همین راستا ساختمان جدیدی برای فعالیت همکاران توسط بانک خریداری شده و در حال تجهیز و آماده سازی است. مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه در توصیه موکد به همکاران، ارتقای پیوسته توانمندی‌ها و بروزرسانی هر لحظه سطح دانش همکاران را دارای اهمیت ویژه خواند و آموزش را مهم‌ترین محور توسعه سازمان دانست و نیز به موازات بر اهمیت جذب حداکثری نیروهای توانمند از خارج از مجموعه تاكيد كرد.

حسین اسلامی هدف هلدینگ فناوری نگاه را در درجه اول ایجاد تحول جدی در حوزه های مختلف فناوری بانک کارآفرین و شرکت‌های زیرمجموعه معرفی کرد و از ایجاد شرکت زیرمجموعه با عنوان “نگاه بانکی” با تمرکز روی بهبود سرویس ها و زیرساخت های نرم‌افزاری بانک کارآفرین خبر داد. وی ورود به حوزه پرداخت را برنامه بعدی هلدینگ از طریق ایجاد شرکت “نگاه پرداخت” در راستای بکارگیری راهکارهای نوین پرداخت با نگاهی متفاوت از رقبا و مبتنی بر راهبردهای بانک کارآفرین اعلام کرد.

حسین اسلامی سرمایه‌گذاری غیرمستقیم روی استارت‌آپ‌های حوزه فینتک به عنوان برنامه جدی هلدینگ نگاه در افق کوتاه مدت اعلام نمود.

در ادامه این گردهمایی پنل گفتگو و پرسش و پاسخ مدیران ارشد هلدینگ نگاه با همکاران برگزار شد و فرصت‌ها، تهدیدها، برنامه‌ها و دغدغه‌های پیش رو مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.